Téma: Dovolím si reagovat na přecho...

05.05.2012 08:51 | Urologická klinika | Reagovat
Dovolím si reagovat na přechozí záznam pana Iva N.:
Do kartotéky, která by měla poskytovat - kromě zajištění běžné administrativy během dne - také telefonické informace a objednávání pacientů jsou 2 telefonní linky, což myslím, je dostatečné pro to, kolik pracovnic tam je a jak velký objem práce musí během dne zvládnout. Věřte, že opravdu nedochází k tomu, že by pracovnice cíleně telefon nezvedaly. Běžnou ambulancí a odbornými poradnami projde během dne mnoho desítek pacientů a zvládnout celou administrativu není jednoduché.
Jak je zřejmé z informací v sekci ZÁKLADNÍ INFORMACE na těchto webových stránkách, klinika zajišťuje urologickou péči v celém rozsahu, ale vzhledem k počtu pacientů a k tomu, že je možnost se objednat odkudkoli z celé ČR, může být objednací doba delší než jiných - menších - urologických - pracovištích.
Věřte, že kvalita poskytované péče a informací je pro nás přednostní a proto děkujeme za Váš podnět, který bereme vážně a budeme se snažit první kontakt s pacienty ještě zlepšit.
MUDr. Libor Zámečník - zástupce přednosty kliniky pro léčebnou péči

Příspěvky

Vložit příspěvek

*
*

posílat nové nové příspěvky mailem
* 5 + 1 = (ochrana proti spamu)